duminică, 16 februarie 2014

Review: BH San Francisco Eyeshadow&Blush Palette

Buna fetelor!

Aman acest review de mult timp, dar iata ca a sosit vremea sa va spun cateva cuvinte despre paleta de farduri si blushuri BH San Francisco.


Poze preluate de pe site

Am fost atrasa de ambalaj inca de la inceput, mi se pare tare atractiv, iar culorile mi-au fost si ele pe plac. 
Dimensiunile sunt perfecte daca doriti sa luati paleta cu voi in calatorii sau chiar zi de zi, in geanta, fiindca este micuta si nu va incomodeaza deloc. Se inchide cu magnet si nu mi s-a intamplat niciodata sa se deschida din greseala, sistemul functioneaza foarte bine.

Paleta contine 16 nuante de fard, mate si sidefate, si 4 nuante de blush. 
Fardurile sunt destul de prafoase, unele din ele nu prea pigmentate, insa are si culori care se comporta foarte bine. 
Daca fardurile nu m-au impresionat, trebuie sa recunosc ca blush-urile m-au cucerit. Cel mai deschis la culoare arata genial pe post de iluminator sau  aplicat in obraji peste blush-urile mate, ca sa le dea o stralucire superba. Cel din dreapta sa are reflexii aurii si cred ca arata genial pe un ten usor bronzat. Eu le-am folosit pe toate si mi-au placut la nebunie!

Nu va voi arata swatch-uri, deoarece nu am luat paleta cu mine cand am plecat, ci am ales sa o ofer in dar. Insa puteti vedea cum arata daca accesati link-ul catre paleta [l-am pus la inceputul postarii], la comentarii am vazut ca au lasat unele fete si swatch-uri ale fardurilor.
Paleta BH San Francisco costa acum doar 4.95$, fiind redusa cu 74%.



Va atrage sau nu aceasta paleta?
Ce nuante folositi in machiajul de zi cu zi?

Daca doriti sa fiti la curent cu noutatile celor de la BH, mai jos sunt link-urile la care ii puteti gasi:

Va pup, sa aveti o zi minunata!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...